czwartek, 4 grudnia 2014

Hejka ! :*

Mała zmiana planów... ciąg dalszy o cerze pojawi się w kolejnym poście, ponieważ ... odwiedził mnie listonosz z paczką... :D



Od kiedy pamiętam, do robienia makijażu korzystam z pędzli Hakuro, jednak ze względu na to, że delikatnie się podniszczyły zdecydowałam się kupić sobie inne :) Ot tak, żeby nie było monotonii! :)

Zdecydowałam się na coś o czym szczerze mówiąc pierwszy raz usłyszałam, a mianowicie o pędzlach Tommi White. Jest o nich bardzo mało opini, ale jak już są, to są to dobre opinie, więc się skusiłam ! :)

A teraz przedstawię Wam swoje pierwsze wrażenie :) ( Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, muszę zainwestować w jakiś dobry aparat)

Pędzle dotarły do mnie w takim ładnym, czarnym etui na zamek :


I po kolei : 

 

Pędzel do pudru ( oraz innych produktów mineralnych, sypkich), naprawdę gęste włosie, bardzo ładnie uformowane w "kulkę". Jest praktycznie taki sam jak Hakuro H54. Już dokonałam nim pierwszej aplikacji i muszę Wam powiedzieć, że było naprawdę przyjemnie ! :)















Pędzel do podkładu Flat Top ( oraz innych produktów płynnych, ale również nadaje się do mineralnych). Zamówiłam ten zestaw głównie dla tego pędzla, rozmiarowo przypomina H50s od Hakuro ale jakościowo zostawia wiele do życzenia, a szkoda :( Włochy niezbyt grube i jakieś takie bardzo miękkie przez co ciężko jest aplikować podkład. No nie wiem..zawiodłam się na tym pędzlu.


Pędzel do różu i bronzera, taki maluuuutki się okazał, że aż się zdziwiłam :D Aleee... nie mogę powiedzieć nic złego o nim, bez smug, plam  rozprowadza produkty. Naprawdę super. Włosie dość gęste, milusie i  odpowiednio przycięte, dzięki czemu praca z nim to sama przyjemność :)


Do tego 5 pędzelków : 3 do oczu, 1 do ust i 1 do brwi. 
Jeszcze ich nie testowałam, ale jak tylko to zrobię, to na pewno napiszę co i jak :) Na pierwszy rzut oka, zaczynając od lewej:
1.Pędzel do rozprowadzania cieni, większy H70 od Hakuro, bardzo ładnie przycięty, mięciutki i mam nadzieję, że będzie przyzwoity.
2.Pędzel do blendowania. Brak szpicu takiego jak u Hakuro H77, ale za to mniejszy. Nie wiem jak to będzie wyglądało w praktyce, się okaże ! :)
3.Pędzel kulka-gąbka, do precyzyjnego nakładania cieni.
4.Pędzel do ust - szczerze, to nie wiem jaki powinien być dobry pędzel do ust, bo po prostu z nich nie korzystam ! Poczytamy, zobaczymy! :)
5.Pędzel do brwi (Super, że z drugiej strony ma szczoteczkę do czesania ^^ ). Niestety jest ścięty na prosto, a nie na skos. 



Także tego, tak to mniej więcej wygląda ! Najbardziej jestem zaskoczona z jakości pędzla do pudru <3

Aaaa...no i wspomnę jeszcze, że 3 największe pędzle miły bardzo fajne osłonki:




No to do usłyszenia ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz